3/16/2014

Viikonlopun anti

 Nyt on kyllä ollut mielettömän ihana viikonloppu, jälleen kerran. Vieläkin viikot ovat sellaista kiirettä, että viikolla ei oikein muuta ehdi tehdä kuin töitä. Illalla kotona olen ollut jo niin väsynyt, että olen mennyt melkein suoraan nukkumaan. Poikaystävänikin on ollut aika väsynyt uuden työn takia. Tällä viikolla kahtena iltana sain itseni kuitenkin lenkille, kevätilmojen inspiroimana. Lenkkeily teki kyllä ihan mielettömän hyvää, pitkänpitkän tauon jälkeen askel kulki yllättävän helposti. 

Usein siis kaikki muu tekeminen siirtyy sitten viikonlopuille. Olemme yrittäneet kuitenkin olla aika huolettomia siinä, ettei oteta mitään suuria paineita viikonlopuista, vaan mennään aika fiilispohjalta. Se on toiminut ihan älyttömän hyvin ja olemmekin viettäneet ihan mielettömän kivoja viikonloppuja, sellaisia hyvänmielen päiviä. :) Perjantai-iltana minua odotti kotona ihana yllätys. Valkoisia ruusuja, valkoviiniä ja ihania tapasherkkuja. Pitkän viikon jälkeen mitä täydellisin perjantai-ilta!
Eilen vietin aamun töissä ja loppupäivä meni kaupungilla kierrellen ja illalla kotona kivaa ruokaa laittaen. Meillä oli poikaystävän kanssa niin mukava iltapäivä, oltiin vain kahdestaan ja vietettiin kunnon laatuaikaa yhdessä!

Tämä päivä on ollut tapahtumarikas, olen tehnyt vaikka mitä! Aamu meni jälleen töissä, mutta takaisin kotona olin jo kuitenkin ennen aamu yhtätoista. Tehtiin ihania banaanipannukakkuja ja muita aamupalaherkkuja, katsottiin leffaa, kävin kaupungilla näkemässä ystävää, tein koulujuttuja ja ilta sujui sitten myös aika kivoissa merkeissä. Tuli niin hyvä mieli kun sain nähdä ihania ihmisiä. 





Eiliseltä kaupunkikierrokselta tarttui mukaan myös "heräteostoksena" kello! Olen kaivannut kelloa jo pidemmän aikaa ja olen ollut aikeissa hankkia sellaisen jo monet kerrat. Kuitenkin moni muu juttu on aina mennyt sen kellohankinnan ohi. Eilen kuitenkin kelloja ihastellessa päätin sellaisen vihdoin itselleni ostaa. Ihan vaan ykskaks tuli sellainen olo, että nyt minä sen vihdoinkin hankin! Valinta ei ollut ihan kauhea vaikea, sillä tämä simppeli Marc Jacobsin kello nyt vaan jotenkin oli juuri sellainen mistä tykkään, mahdollisimman yksinkertainen ja hopean värinen.

Tästä on hyvä lähteä taas uuteen viikkoon!



2 kommenttia:

Ihanaa kun kommentoit! :)