2/16/2013

Hermo koetuksella

Taitaa olla ainakin neljäs kerta tämän vuoden aikana kun löydän itseni sohvalta viltteihin ja peittoihin kääriytyneenä. Oivoih! Jylläävä flunssa iski siis jälleen myös minuunkin, tällä kertaa hieman ärhäkämmin kuin aikaisemmin. Mittari näytti eilen illalla 38 astetta. Harvemmin omalla kohdallani kuumemittari edes nousee noin suuriin lukemiin. No, täällä on yritetty "kärsivällisesti" levätä ja juoda lämmintä kurkkukipua helpottamaan. Onneksi olo on jo hieman parempaan päin. :)





Eilinen ilta meni aika sumussa, mutta tänään olen jaksanut katsoa jo koneelta leffaa (Mitä odotat kun odotat), sekä lukenut aikani kuluksi lemppariblogeja. Olen juonut kuumaa Finrexiä ja lakkailut piristykseksi kynsiä uudella lakalla. Iloa tuo myös kauniit tulppaanit, jotka ovat muuten tämän kevään ensimmäiset!

Pientä stressiä tämä sairastuminen aiheuttaa, sillä olen jo pidemmän aikaa suunnitellut pientä yllätystä poikaystävälleni. Hän täyttää ensi viikolla vuosia ja tänään olisi tarkoitus niitä sitten hieman juhlistaa. Joten nyt painun päiväunille ja tankkaan itseni täyteen droppeja, ettei illan suunnitelmat menisi aivan pieleen.

Oikein ihanaa lauantaita! :)

4 kommenttia:

  1. Se onkin melko uusi ja olen itsekin aivan ihastunut siihen. :)

    VastaaPoista
  2. Siis voi että, noissa lakoissa onkin siis tarkoitus ottaa tuo päälinen pois ja sitten vasta avata... Oon miettiny joka kerta, miten aina onnistun rikkomaan nuo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Ikävää kuulla, että korkkisi on menneet rikki. Onneksi tästä oli ehkäpä hyötyä tulevaan? :)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! :)